En introduktion til Web Hosting - En begyndere Guide
Hvis du har overvejet web hosting, men bare føle sig overvældet, du er i det rigtige sted. Sikring af web-hosting-tjenester kan synes som en enorm bestræbelse, uanset om du er ved at etablere en personlig side, eller har fået til opgave med at få en virksomhed på banen. I virkeligheden er der kun nogle få beslutninger, der skal gøres for at komme i gang. Nedenfor er nogle af de ting, du bør se på, når de overvejer web-hosting muligheder.
Finde en Company - tre vigtige faktorer
Når der træffes beslutning om hosting, den virksomhed, du vælger at gøre web hosting virkelig betyder noget. Der er masser at vælge fra og nogle forskning i hvert selskab vil hjælpe dig med at finde en, der ikke kun er overkommelige, men giver også fremragende kundeservice, masser af funktioner og adgang til gratis server-baserede applikationer.
Når man sammenligner virksomheder baseret på pris, skal du sørge for at få priser på forskellige pakker, så du er i stand til at sammenligne hosting pakker, der er identiske, eller så tæt på ens som muligt. De andre valg, du træffer nedenfor vil påvirke prissætningen hvilket er hvorfor det er vigtigt at få prissætning for de forskellige muligheder:
Server Stabilitet
Researching enkelte virksomhed bør inddrage nogle tredjeparts websteder for at se, hvordan web-hosting virksomheder sats. Disse vurderinger skal kigget på forsigtigt i tre områder. Procentdel af nedetid er en af de mest kritiske. Selv hvis din web hosting behov er til ikke-erhvervsmæssige formål, vil overdreven nedetid gøre det vanskeligt for dig såvel som dem, der forsøger at få vist webstedet.
Acceptabel nedetid bør kun være omkring 40 minutter om måneden hvilket svarer til ca .1% nedetid. Alt over 1-2% angiver, at der er noget galt med virksomheden, om det er interne forretningsmæssige problemstillinger eller eksterne problemer såsom hyppige hacking forsøg, bør det opfordre dig til at komme videre. Når det er sagt, hvis de har haft en dårlig måned, kridt det op til bad luck, men hvis de konsekvent har problemer, er der altid andre virksomheder med bedre oppetid ratings til samme pris punkt.
Kundeservice
Den anden bedømmelse at se nærmere på er mere subjektiv. Forske web-hosting virksomheder vil angive, hvilke håndtere problemer og kundeservice spørgsmål den bedste. For eksempel bør planlagt server vedligeholdelse altid meddelt kunderne, men nogle virksomheder vælger ikke at advare kunder, som nemt kan påvirke deres web-baserede virksomheder. Forståelse af timer og tilgængelighed af teknisk støtte er vigtig såvel som dette er et sted, hvor det er meget let at skære i omkostningerne.
Hvis du føler, at du vil få brug for teknisk support på 2 am, så er du nødt til at finde et firma, der har kundeservice timer, der svarer til dine behov. Nogle budget hosting virksomheder tilbyder ikke selv telefonisk support og e-mail support er den eneste mulighed med langsommere turn around. Hvis 48 timer løse en hosting spørgsmål er acceptabel, så kun e-mail teknisk support vil være ok, men for de fleste mennesker er dette ikke acceptabelt.
Applikationer - Du ved aldrig hvornår du kan få brug Them
Endelig forske i tilgængeligheden og kvaliteten af server applikationer hver web-hosting firma tilbyder. Selv hvis du ikke har til hensigt om at bruge de programmer i dag, at have dem tilgængelige i fremtiden kunne ende med at blive vigtige. For eksempel kan en iværksætter i første omgang opsætte en konto til web-hosting blot at have salg sider for affiliate marketing kampagner, der kører. De indser senere, at de er nødt til at finde alternative måder at drive trafik til deres salg sider bortset fra AdWords-annoncering og beslutter at tilføje en blog.
Hvis deres hosting selskab støtter og har WordPress eller en anden blog authoring suite til rådighed til at blive installeret og konfigureret til fri, så de kan nemt tilføje dette til deres websted. Hvis de ikke havde undersøgt finde en web-hosting firma med ekstra funktioner, ville de enten nødt til at betale ekstra for at få det installeret eller skulle skifte web-hosting virksomheder.
Delte vs Dedikeret Hosting
Hvis du starter en hjemmeside for personlige grunde eller har en hjemmeside, hvor du ikke forventer meget trafik du kan spare en hel del penge ved at vælge delt hosting. Delt hosting betyder, at hele din konto, herunder din webside, e-mail og applikationer er hostet på en server med andres konti.
Men hvis dit websted virkelig begynder picking up hits eller har en masse høj båndbredde indhold såsom Flash-applikationer eller streaming indhold, er der en god chance for, at oplysningerne ikke vil komme til modtageren så hurtigt som de er vant til eller vil mose ned andre kunders websider på delt server.
Fordelen er, at du altid kan starte med en delt server, og hvis du (eller web-hosting firma) bestemme du nødt til at flytte til en dedikeret server, migreringsprocessen er enkel og let at udføre.
Hvis du har overvejet web hosting, men bare føle sig overvældet, du er i det rigtige sted. Sikring af web-hosting-tjenester kan synes som en enorm bestræbelse, uanset om du er ved at etablere en personlig side, eller har fået til opgave med at få en virksomhed på banen. I virkeligheden er der kun nogle få beslutninger, der skal gøres for at komme i gang. Nedenfor er nogle af de ting, du bør se på, når de overvejer web-hosting muligheder.Finde en hosting firma - tre vigtige faktorer
Når der træffes beslutning om hosting, den virksomhed, du vælger at gøre web hosting virkelig betyder noget. Der er masser at vælge fra og nogle forskning i hvert selskab vil hjælpe dig med at finde en, der ikke kun er overkommelige, men giver også fremragende kundeservice, masser af funktioner og adgang til gratis server-baserede applikationer.
Når man sammenligner virksomheder baseret på pris, skal du sørge for at få priser på forskellige pakker, så du er i stand til at sammenligne hosting pakker, der er identiske, eller så tæt på ens som muligt. De andre valg, du træffer nedenfor vil påvirke prissætningen hvilket er hvorfor det er vigtigt at få prissætning for de forskellige muligheder:
Server Stabilitet
Researching enkelte virksomhed bør inddrage nogle tredjeparts websteder for at se, hvordan web-hosting virksomheder sats. Disse vurderinger skal kigget på forsigtigt i tre områder. Procentdel af nedetid er en af de mest kritiske. Selv hvis din web hosting behov er til ikke-erhvervsmæssige formål, vil overdreven nedetid gøre det vanskeligt for dig såvel som dem, der forsøger at få vist webstedet.
Acceptabel nedetid bør kun være omkring 40 minutter om måneden hvilket svarer til ca .1% nedetid. Alt over 1-2% angiver, at der er noget galt med virksomheden, om det er interne forretningsmæssige problemstillinger eller eksterne problemer såsom hyppige hacking forsøg, bør det opfordre dig til at komme videre. Når det er sagt, hvis de har haft en dårlig måned, kridt det op til bad luck, men hvis de konsekvent har problemer, er der altid andre virksomheder med bedre oppetid ratings til samme pris punkt.
Kundeservice
Den anden bedømmelse at se nærmere på er mere subjektiv. Forske web-hosting virksomheder vil angive, hvilke håndtere problemer og kundeservice spørgsmål den bedste. For eksempel bør planlagt server vedligeholdelse altid meddelt kunderne, men nogle virksomheder vælger ikke at advare kunder, som nemt kan påvirke deres web-baserede virksomheder. Forståelse af timer og tilgængelighed af teknisk støtte er vigtig såvel som dette er et sted, hvor det er meget let at skære i omkostningerne.
Hvis du føler, at du vil få brug for teknisk support på 2 am, så er du nødt til at finde et firma, der har kundeservice timer, der svarer til dine behov. Nogle budget hosting virksomheder tilbyder ikke selv telefonisk support og e-mail support er den eneste mulighed med langsommere turn around. Hvis 48 timer løse en hosting spørgsmål er acceptabel, så kun e-mail teknisk support vil være ok, men for de fleste mennesker er dette ikke acceptabelt.
Applikationer - Du ved aldrig hvornår du kan få brug Them
Endelig forske i tilgængeligheden og kvaliteten af server applikationer hver web-hosting firma tilbyder. Selv hvis du ikke har til hensigt om at bruge de programmer i dag, at have dem tilgængelige i fremtiden kunne ende med at blive vigtige. For eksempel kan en iværksætter i første omgang opsætte en konto til web-hosting blot at have salg sider for affiliate marketing kampagner, der kører. De indser senere, at de er nødt til at finde alternative måder at drive trafik til deres salg sider bortset fra AdWords-annoncering og beslutter at tilføje en blog.
Hvis deres hosting selskab støtter og har WordPress eller en anden blog authoring suite til rådighed til at blive installeret og konfigureret til fri, så de kan nemt tilføje dette til deres websted. Hvis de ikke havde undersøgt finde en web-hosting firma med ekstra funktioner, ville de enten nødt til at betale ekstra for at få det installeret eller skulle skifte web-hosting virksomheder.
Delte vs Dedikeret Hosting
Hvis du starter en hjemmeside for personlige grunde eller har en hjemmeside, hvor du ikke forventer meget trafik du kan spare en hel del penge ved at vælge delt hosting. Delt hosting betyder, at hele din konto, herunder din webside, e-mail og applikationer er hostet på en server med andres konti.
Men hvis dit websted virkelig begynder picking up hits eller har en masse høj båndbredde indhold såsom Flash-applikationer eller streaming indhold, er der en god chance for, at oplysningerne ikke vil komme til modtageren så hurtigt som de er vant til eller vil mose ned andre kunders websider på delt server.
Fordelen er, at du altid kan starte med en delt server, og hvis du (eller web-hosting firma) bestemme du nødt til at flytte til en dedikeret server, migreringsprocessen er enkel og let at udføre.
Den her hjemmeside kan hjælpe dig med at find et billige og godt webhotel ved alle de danske hosting firmaer der er: billigstewebhosting.dk